Una tarde de Korea, Suecia y Japón




I eftermiddags bjöd jag hem Shakira och Keiko för nudellunch med svensk efterrätt. Naturligtvis stod de för de förstnämnda och jag för det sistnämnda ;) Eftersom Shakira under våren bjudit på flera utsökta nudelluncher ville jag nu ha en sista och denna gången blev det hemma hos mig, med svensk efterrät i form av blåbärssoppa och vaniljglass. Smaskens värre alltihop och vi var alla supermätta efterråt! Hade väldigt trevligt med skämt och samtal om ditten och datten och delvis satt även mamman i familjen med :)

Nu är det mindre än en dag kvar tills mamma och pappa anländer till Barcelona! Otroligt vad tiden går :O Om 6 dagar är vi alla hemma i Landvetter igen.

Men just nu skall jag ner i skolböckerna igen, 2 dagar till slutprovet! ¡Me molesta!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0