Gràcia en mi corazón

Hej igen!

Nu har bloggen haft lite semester under Milano resan, som ni kunde följa på min resdagbok. Missade ni det kan ni kika in nu :)

Jag kom tillbaka till Barcelona i söndagskväll och sedan har en stor del av veckan gått åt till att planera och reda ut några sommarplaner. T.ex. så skall jag inte bara på PUR jubileet i Stockholm om några veckor, hade sån flax att inspelningen av avsnittet ur "Tack för musiken" med Ola Salo spelas in där på söndagen :D Så det skall bl.a. jag och Linnea gå och titta på. Sen har jag och Rosa bestämt att vi skall åka på ytterligare en The Ark konsert i sommar, på festivalen Putte i Parken i Karlskoga i juli :)

Igår satt jag hela eftermiddagen/kvällen på Starbucks borta på Consell de cent och pluggade, har en del anteckningar att gå igenom och nu är det ju mindre än två veckor kvar till slutprovet :O Tiden går väldigt snabbt!

Idag efter skolan tyckte jag att det passade sig att fira in helgen lite, så jag begav mig upp till min favoritstadsdel Gràcia och åt lunch på Woki, förmodligen godaste maten i stan! Sedan florerade jag en stund i ekologiska/rättvise affärera längs Torrent de l'Olla, Asturies och Gran de Gràcia.

Nu skall jag börja organisera min avbetning av La Lista, som jag verkligen måste börja ta tag i helgen/nästa vecka. Imorn är det dessutom möte med Skues scouterna igen, vi skall ha nån slags idrottsturnering :)
Föresten så kommer det en ny lördagslista efter ett par veckors uppehåll ;)

Vemos!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0