En rullande strandpromenad


(glömde kameran så det fick bli lite halvkassa mobilbilder, men ett hum om hur fint det var får man i alla fall :) )

Kom just hem efter en fin rullande runda på stranden :)
Snörde på mig skrillorna nere vid porten och rullade sedan bort till parken och vidare ner mot stranden så jag kom fram vid Shoko/Opium/Sotavento. Där var jag tvungen att stanna upp en stund och bara titta på utsikten. Havet tycktes oändligt framför mig och små vågor slog in mot stranden.
En bit bort snörde jag av mig skrillorna och gick barfota i den småkyliga sanden, det var skönt att känna sanden mellan tårna. Jag satte mig på en sten, åt ett äpple och bara insöp allt runtomkring mig. Tittade på alla människor som promenerade, skejtade och satt. Gick en bit till innan jag snörade på mig skrillorna igen och rullade fram på strandpromenaden, till Hotel W (som typ är Barcelonas lyxigaste lyxhotell) och sedan svängde jag av mot Port Vell och Maremagnum. Där avslutade jag min utflykt med choklad och kaka från Starbucks♥ Jag snörade av skrillorna och snörade på skorna och gick hem, nöjd med min eftermiddag!

Idag var det ju helgdag, men imorn är det back to business i skolan igen.

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Sandra

låter fint!

2011-03-07 @ 21:35:40
URL: http://chavezz.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0