En yrig sorg

The Ark
Håkan Hellström
Säkert!
Armand Mirpour

Pete Doherty
Marina & The Diamonds
The Sounds
Daniel Adams Ray
Slagsmålsklubben
Veronica Maggio
Carl Norén

Det här är en del av uppsättningen till året Storsjöyra. Så ni kan ju förstå att jag sitter och halvgråter för att det krockar med Världsscoutjamboreen...? (även om det också kommer bli AMAZING!)
Yran har överträffat sig själva i bandbokning i år, det här är magnifikt. Så mamma och pappa, går ni inte blir jag nästan arg på er ;)

Nu skall jag strax möta Louise nere vid Plaza Catalunya.

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Albin

Men jag då? Jag har faktiskt funderingar på att gå Yran i år. Jag har ju ändå bott i Jämtland i snart 7 år så tycker att det börjar bli dags :)

2011-03-23 @ 10:54:05

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0