Las últimas noticias...

Nu har det hänt en hel del de senaste dagarna! Kort skrivet;
I torsdags gjorde jag min slutexamen på skolan. Det gick bra, tog gott om tid på mig och kände mig nöjd :) Efter skolan mötte jag upp med mamma och pappa nere vid Ramblan, vi fikade och handlade middag för kvällen som vi sedan åt hemma i deras i lägenhet.
Igår, fredag, hade jag min sista dag på skolan. Det var skönt men såklart också lite sorgligt. Sa hej då till Xavi, Margarita, David, Natalia och de andra lärarna jag haft plus mina fina klasskompisar. När jag för sista gången hoppat ner från trappan på Bruc 69 begav jag mig hemåt och väntade på mamma och pappa. När de kommit gick vi till fiket på hörnet vid skolan och åt lunch innan vi tog itu med mitt packande av alla saker på rummet. Det tog sin lilla tid och när vi slutligen fått ihop allt, fixat taxi och tagit oss till andra lägenheten och fått upp väskorna var vi alla jättetrötta. Jag tog en tupplur innan vi gick till Txapela och åt tapas, firade pappas födelsedag(!) och att jag klarat av skolan.
Idag, lördag, har vi gått omkring i El Born, Barceloneta, ätit lunch på Woki m.m. Nu skall vi bege oss för att se Font Mágica vid Montjuic och imorn åker vi till Montserrat :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0