"Adios, adeo y amén" del fyra: Gracias a todos, y unos especialmente...(en español y sueco)

Till sist,
vill jag säga ett stort TACK till alla de som hjälpt mig under min resa, som funnits där, hjälpt mig, partat med mig eller pluggat med mig. Eftersom några av dessa personer inte kan svenska tar vi detta först på spanska:

---

A ver, quiero decir gracias a unas personas que me ayudaron y estuvieron buenas amigos, en clase, en clubs o otros lugares.

A primer,
las personas que estaba mucho tiempo conmigo en clase, como Shakira (Hyeong Bin, también para los noodles fantásticos!), Bobae, Sandra, Xingyi, Fabian y Kevin.
Otras estudiantes en la escuela, como Johanna, Sofie, Victor, Dom, Titiine, Pauline y Maria.
Profesores, como Margarita, Xavi y Natalia quines tenía en la mayoría de los clases.

Personas que vivían conmigo en Bruc 84, como Emanuel, Tomas, Margaret y Keiko.

Matilda, Olga y Eirin, para las noches fantásticos en las fiestas. ¡Nunca voy a olvidar nuestros vecez en Apolo y George Payne con mis chicas snusk!

Karlotta, para nuestras cenas divertidas en Schilling, los paseos después y conversaciónes interesantes.

Los Scouts del Skues, para unos encuentros muy divertidos y interesantes y para tener paciencia con mi español. ¡Os voy a echar de menos!

Al final,
Mis padres para ayudarme con consejos y tener paciencia conmigo.
Mi hermano para nuestra semana divertida y aventurado en abril.
Louise y Mie, para nuestros días juntos que me necesitaba y disfrutaba mucho.

Todos mis amigos, cercanos y lejanos, angelheads, lectores del blog y la gente de Barcelona.

GRACIAS!

---

Först och främst,
de som jag gick i samma klass som under lång tid, som Shakira (Hyeong Bin, också för de fantastiska nudelrätterna!), Bobae, Sandra, Xingyi, Fabian och Kevin.
Andra studenter på skolan, som Johanna, Sofie, Victor, Dom, Titiine, Pauline och Maria.
Lärare, som Margarita, Xavi och Natalia, som jag har haft mestadelen av tiden.

Personer som bodde med mig på Bruc 84, som Emanuel, Tomas, Margaret och Keiko.

Matilda, Olga och Eirin för några fantastiska partynätter. Jag kommer aldrig att glömma gångerna på Apolo och George Payne med mina snuskebrudar!

Karlotta, för våra roliga middagar på Schilling, promenaderna efterråt och intressanta konversationer.

Skues scouterna, för några roliga och intressanta möten och för att ni hade tålamod med min spanska. Jag kommer att sakna er!

Till sist,
Mina föräldrar, för goda råd och för att ha haft tålamod med mig.
Min bror, för våran roliga och äventyrliga vecka i april.
Louise och Mie, för våra dagar tillsammans som jag behövde och njöt av i fulla drag.

Alla mina vänner, nära och långt bort, angelheads, bloggläsare och Barcelonas befolkning.

TACK!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0