Park Guell en un día muy tranquilo

Ursäktar för att jag bombarderar med inlägg nu under helgen. Men det är på helgen det händer!

Efter jag ätit upp och ätit frukost gick jag till Citadell-parken och sprang och körde lite styrekträning när jag kom hem. Sen fick jag ett sms från Matilda som frågade om jag hade lust att ta bussen upp till henne och gå till Park Guell. Det lät ju trevligt, så jag sa ja och fick med mig Emanuel också. Vi tog bussen upp på "berget" och mötte Matilda utanför.
Sedan vandrade vi omkring i den vackra parken, förundrades över Gaudis arkitektur, utsikten, staden och det faktum att vi skall bo här flera månader. 
Något sånt är bra att göra en söndag, då är nämligen allt (läs: i stort sett allt) stängt. När vi stigit av bussen ute vid Passeig de Gracia sa vi hej då till Matilda och begav oss mot Open Core, som är en såndär affär som har allt och som även har öppet sena kvällar och söndagar. 

Nu är det bara lugn söndagskväll, sitter mest och tar det lugnt. Skall ta och svara på brev, har nämligen fått från både Amanda och Carro (tack!♥).

Kramar,
Elise

p.s. har lagt upp en ny header, är den fin? ;) d.s.

Åsikter o tankar
Postat av: sandra

Svar: min morfar dog när jag var fem, mormor har vart ensam sedan dess, så det känns ganska.. naturligt. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig farmor utan farfar, eller tvärtom. Och mina kusiner... jag känner knappt de, jag vet inte vad de har för intressen, vad de lyssnar på för musik eller nånting. Det enda vi har gemensamt är att vi är släkt, det är lite synd att det är så, men ah..

2011-01-31 @ 14:20:09
URL: http://chavezz.blogg.se/
Postat av: Gunvor o Karl-Erik Johanssom

Hej Gumman!



Det är jätteskoj att läsa om dina utflykter med

dina vänner,som blir fler och fler.Att du samtidigt

håller dig i form låter ju bra.

Vi saknar dig mycket(särskilt till fikan på Blåbärsvägen i lördags)



Hälsningar o Kramar Mormor o Morfar.

2011-01-31 @ 17:54:11
Postat av: Carro

Ja mitt brev ha kommit fram jippi :)

2011-02-02 @ 03:56:46
URL: http://laspalmiz.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0