Martes y Miércoles


Uppdatering på ena långsidan i rummet, ny affisch m.m.

Från skolan; vårt klassrum "Granada", Matilda pratar i telefon, tavlorna på väggen och utsikten från fönstret ut på Carrer del Bruc (min och skolans gata).

Så vad har hänt sedan sist? Igår så startade jag dagen lugnt som vanligt med frukost och en titt på facebook. Helt plötsligt gjorde Peace and Love ett bandsläpp med bl.a. Håkan Hellström och Säkert! och ja, ni känner mig, jag blev såklart överglad och började planera sommaren på en gång.
Sen så skulle jag och Emanuel se filmen på skolan vid 13, men den var tråkig, så vi gav upp efter en stund och promenerade ner till ramblan istället. Efter en stund skiljdes vi åt och jag vandrade tillbaka till skolan. Gick i skolan och Matilda lyckades övertala mig att hänga med på Apolos tisdagsklubb Crappy Tuesdays (mer om det i ett eget inlägg strax).

Idag kom jag hem kl. 5 och sov till ca 12.30, åt frukost, gjorde läxan och stack till skolan. Efter skolan kom jag hem, fixade med ett och annat innan jag och killarna stack till Starbucks för en kopp choklad. Vi funderade på att se Barcelonas match på tapasbaren nere på hörnet, men kände oss rätt trötta och gick hem istället. Och ja, nu sitter jag här och skall skriva ett par inlägg till, sedan lägga mig med en god film innan sömn.

Fråga gärna om ni undrar något, vad som helst om Barcelona, min vistelse eller mina studier! :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0