Lördagslistan - Stenis bästa

Skall försöka att lägga ut Spotify-spellistor med musik som jag lyssnar på just nu. Blir kanske sådär en gång i veckan. Detta behöver inte vara musik som egentligen har med Spanien eller Barcelona att göra, men det är ju också något som är en del av mitt liv här.
Man måste, såklart, ha spotify för att kunna lyssna på dessa listor, så har du inte det så ignorera bara detta (eller skaffa Spotify).


Martin Stenmarck aka Stenis och Johanna på Faddergalan 2009
Johanna & jag intervjuar Martin på Faddergalan 2009

Idag blir det lite Martin Stenmarck. Ända sedan jag och Julia intervjuade honom första gången, på faddergalan 2007 så har jag då och då lyssnat på honom, vi har alla tre skivorna hemma i cd-hyllan. Jag tror flera aldrig ens skulle få för sig att lyssna på "Stenis" (som blev vårt smeknamn på honom under Faddergalan 2009), eftersom han har lite tönt stämpel bland många ungdomar. Men oj, vad ni missar. Hans texter är helt underbara, mitt i prick, klockrena och alla kan känna igen sig någonstans. Så ett tips, prova och lyssna! För övrigt så är han en av trevligaste kändisarna jag träffat och båda intervjuerna jag har filmat, 07 och 09, har vart bland de bästa av alla faddergala-intervjuer.


Och här är listan: Stenis bästa

Kram,
Elise


Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0