It's the final countdown...

Det är mindre än en vecka kvar, galet va? :O

Igår, eller snarare inatt, kom jag hem efter två veckor i Linköping och stugan/Östersund och därmed skall planering, packning o.s.v. sättas igång på riktigt. Än så länge har jag väll inte kommit så långt, mest börjat packa upp den gamla packningen och skrivit en massa listor på vad jag skall göra. 

Innan jag har något mer intressant att skriva kan ni ju kolla in en annan intressant blogg, min vän Louise har rest till Kuba för att plugga spanska ett par månader innan hon skall resa runt i Spanien under våren (och ja, hälsa på mig). 

Adios for now!

//Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0