Barcelona-tips número dos


Inatt var jag som sagt på ett ställe som heter Apolo och en klubb som heter Crappy Tuesdays. Först kan jag bara säga: W O W! Hit vill jag igen!
För er som vart ute i Göteborg så kan man säga att det var som en stor Sticky Fingers/Klubb Total Top Floor, med inslag av Saturn, och det bra från Parken & Trädgår'n
På nedervåningen ett stort dansgolv med massor av folk där alla inte dansar loss fullständigt och så utan det är även som ett stort mingel. Massa sköna människor och bra musik, vi hade verkligen skitkul! 
Och när de spelade Saturn-klassiker som: a-ha – Take On MeCaesars – Jerk It Out (Original Mix) och Cyndi Lauper – Girls Just Wanna Have Fun så visste jag; det här är mitt sorts place.
Vid 4 var vi trötta och begav oss hemåt, men det var fortfarande knökat inne på dansgolvet...

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Carro

Önskar såna bra dansställen fanns här i usa för oss som e under 21 :p

2011-01-27 @ 03:05:51
URL: http://laspalmiz.blogg.se/
Postat av: *Mie

mycket katalaner? ;)

2011-01-28 @ 22:46:51
Postat av: Hanna

Sv: det är jätte jobbigt att hamna i sådana situationer när man måste välja. Men jag tror inte att The Ark slutar i början av augusti utan antigen i mitten eller i slutet(malmöfestivalen). Det skulle vara skönt att få slut datumet så snart som möjligt så att man kan börja planera andra saker att göra.

2011-01-29 @ 11:19:58
URL: http://kestrels.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0