Wifi som inte samarbetar

Hej hopp :)

Mitt internet ligger nere hemma och har gjort det sedan igarkvall. Sa det ar darfor jag inte skrivit nagot. Och nu sitter jag hemma hos min koreanska van Shaikra och far lana hennes internet vilket jag ar valdigt glad for!

Vad som hant pa sistone ar att jag var pa Nasty Mondays med Matilda, hennes lillasyster Julia, Olga och Shakira igar och som vanligt var det helgrymt :D Bra musik och massa trevligt folk!
Idag satt jag och tittade pa gamla ark dokumentarer och annat fint medan jag pluggade och spelade spindelharpan. Det ar varst vad man hinner med annat nar man inte har internet...
Efter skolan gick jag, Matilda, Fabian och Kevin till ett "nytt" Starbucks och snackade lite. Sedan visade Matilda en kinesisk affar hon hittat och jag fick antligen kopt sweet chili sas :D plus att jag hittade curry ketchup till pa kopet!

Nu skall jag nog strax bege mig hemat och lagga mig framfor M*A*S*H en stund och dromma om att internet kommer tillbaka imorn.

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0