Bar & glass

Helg!♥

Fredagskvällen blev en bra avslutning på skolveckan och A2 perioden.
Jag och killarna mötte upp Johanna och Amanda nere på ramblan och vi velade omkring en stund innan vi slog oss ner på Santamonica, en bar vid Placa Reial nära ramblan. Mysigt!
Efter ett antal sms och telefonsamtal med vägbeskrivningar kom även Adéle och Emma en stund och efter ytterligare några sms och telefonsamtal med vägbeskrivningar hittade även Denice dit. Då var det dock dags att börja röra på sig, och eftersom Amanda och Evelina (en vän till Johanna och Amanda) skulle jobba morgonen efter så behövde de hem och sova och Johanna ville inte gå hem själv. Adéle och Emma skulle vidare och klubba på Opium och Emanuel drog också hem (Tomas hade redan gått hem), så det blev bara jag och Denice kvar.
Men men. Vi var sugna på att bara sätta oss ner någonstans och ta det lugnt och när Denice nämnde McFlurrys med oreos kunde jag ju inte säga nej! Vi åt dem medan vi tog en promenad upp för ramblan och plaza universitat. Men så helt plötsligt stängde alla barer, så vi hade inte så mycket att välja på än att åka hem, eftersom vi inte var sugna på nattklubb. 

I alla fall så skall jag med Denice, Anna (ännu en tjej från förra lördagen) och en vän till dem till Ikea idag :) Inte det att det var längesen jag var på Ikea, men när Denice berättade om det och var så entusiastisk så kände jag att jag ville hänga på. Och jag behöver faktiskt blåbärssylt, gifflar och singoalla.

Föresten så blir det förhoppningsvis att se fotbollen på Camp Nou imorgon! :D Johanna kan förmodligen få tag på billiga biljetter via sin gästlista. We'll see!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: sandra

svar: wiiiiii :DDD

2011-02-19 @ 12:37:50
URL: http://chavezz.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0