Conciertos, conciertos!

Det är mycket konsertplanerande nu. Förutom att jag bokat in Milano och två andra av sommarens The Ark konserter på sista tiden (och förmodligen kommer boka en till imorn) så har jag idag köpt och hämtat ut en biljett till Shout Out Louds på Apolo nästa onsdag :)

Shout Out Louds är ett svenskt indierockband som även fått viss internationell uppmärksamhet och nu är ute på europaturné där de besöker bl.a. Italien, Frankrike, Portugal och så då Spanien. Nästa onsdag kommer de hit till Barcelona och då måste man ju gå, ett svenskt band i Barca liksom! :) Dessutom lyckades jag missa dem hela tre gånger i somras. På P&L jobbade jag, på Arvika jobbade jag/såg Den Svenska Björnstammen och på Yran pratade jag med Ark. Men nu så, nu skall de inte missas utan bara upplevas!

Igår var jag på Cupcake 80's med Matilda, Olga & Shakira.
Nu skall jag göra läxan och sedan sista skoldagen på veckan.
Imorn skall jag med Barcelona-scouterna för första gången, en heldags festival ute i L'Hospitalet. Lite nervöst, men det skall nog gå bra :) Berättar mer imorn när jag kommer hem!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Sandra

mmm, pratade med ark <33

2011-04-01 @ 13:46:03
URL: http://chavezz.blogg.se/
Postat av: louise

if you fall hard I fall harder.....de var bra i sommras pa arvika

2011-04-03 @ 17:26:27
URL: http://jagreserallstafinnsjag.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0