Vamos a la playa

Idag efter skolan mötte jag upp med Sofie, Victor och Johanna och vi tog metron ner till Barceloneta. Sofie och Victor gick hem en sväng och bytte om m.m. medan jag och Johanna gick vidare till ett café nere vid stranden och köpte goda baguettemackor :) Sedan tog vi en bra plats på stranden och solade! Victor och Sofie kom efter lite senare och sedan låg vi där alla flera timmar, solade, pratade och njöt. Det var en alldeles perfekt stranddag, lagom varmt, ingen blåst och klarblå himmel.

Nu skall jag ha lugn hemmakväll, och jag behöver inte ens skriva vad jag skall se för det fattar ni, haha! ;) :P

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0