Pausa de la lista con un día en la playa

Idag tog jag en paus från listavverkandet och gick med Sofie, Johanna, Victor, Linn, Evelina & Amanda till stranden där jag spenderade eftermiddagen i stekhet sol, en bok, en glass och trevliga konversationer.

Imorn skulle vi egentligen till Sitges, en kustby en halvtimme utanför Barcelona, men eftersom det spås regn verkar det inte bli så. Kommer regnet och planerar vi inget annat beger jag mig förmodligen till vax museet (som egentligen var planen idag).

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Ellie

Svar: Jaa, synd att du inte kunde vara med... Och ah, känns asbra, har alltid fått bra tandläkare. Jätteskönt, vill inte ha en idiot som pillar i min mun ju.

2011-05-27 @ 07:28:54
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0