La lista - del ett

Nu när det bara återstår några veckor kvar av min vistelse här i Barcelona har jag skrivit en lista på alla de saker jag vill få gjort innan jag åker hem. Det är museer, platser m.m.

Här är listan i nuläget:

·         Diagonal Mar
·         Poble Espanyol
·         Montserrat
·         CosmoCaixa
·         Camp Nou experience
·         Museu de cera
·         Las Golondrinas
·         Åka spårvagn
·         Badalona
·         Chokladmuseet

Ni kommer kunna följa dessa äventyr under denna kategorin på bloggen och jag kommer lägga ut uppdaterad lista när det tillkommer något. Officiell start blir efter jag kommit hem från Milano, nu ligger fokus på att få ordning på den resan.

Kramar,
Elise


Åsikter o tankar
Postat av: Grynet

Chokladmuseum låter riktigt intressant, ordentlig beskrivning av det, tack! :D

2011-05-12 @ 16:26:17
URL: http://grynigt.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0