Milan - aquí vengo!

Japp, ni läste rätt! Jag skall till Milano :D
Fast lugna, inte förrän i maj. Och vad tror ni bakgrunden är till det hela? The Ark såklart!

The Ark, som nu är ute på sin avskeds-klubbturné runtom i Sverige skall göra sin allra sista Italien spelning 12/5 i Milano och dit skall jag :D Dessutom stannar jag såklart några dagar och kollar in staden. Förra gången såg vi ju bara affärerna, så denna gången kan jag ju försöka se resten också ;)

Tips mottages gärna, om ni vet något som man bara måste se i Milano! :)

Känns skönt att äntligen krånglat mig igenom en värld av bokningssystem. När jag bokade konsertbiljetten fick jag först vänta flera dagar innan de släpptes sedan var sidan på italienska, när jag bokade flygbiljetten glömde jag skriva ett l i gmail på min mailadress och mamma var tvungen att ringa MrJet för att jag skulle få min biljett. Som tur var så har både bokningen av hotellrummet första natten och vandrarhemmet de andra nätterna gått bra. Är så himla glad att allt är avklarat! :P

Om nån timme skall jag och några till hem till Shakira för nudellunch innan skolan, yummy! :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0