Jueves

Ännu en dag i Barcelona. 
Det här är min vecka av alone time, ibland behöver jag ha mycket tid för mig själv. Jag bara funkar så och eftersom jag förra veckan var ute varenda kväll och var bland folk hela tiden så behöver jag ta det lite lugnt denna veckan. 
Så ikväll blir ännu en kväll med M*A*S*H, dator och Skype, underbart! :)
Har pratat med Ida en stund och snart ska Linnea vara hemma och kunna prata också.

Louise kommer hit på lördag! Det var närmast omöjligt att hitta boende i Madrid, så hon kommer hit istället. :)

Imorn skall jag ta en sväng med skrillorna nere på stranden innan skolan. Mys!♥

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Tidda

skickade diktantologin igår eller förrgår :*

2011-03-11 @ 21:36:51
URL: http://tiddabus.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0