Happy Happy Miércoles

Kom just hem från en trevlig pratstund på Happy Miércoles med glada skolkamrater på Republic House. Pratade en massa med Dom, Margaret och Will (på engelska dock, så denna Happy Miércoles blev ingen spanska, men så är det ibland) om resor, fotboll, skidor m.m. Det visade sig att Dom har bott i Whistler (där skiddelen av OS och Paralympics var förra året, det du Albin ;) ) och att Will vart i Borås av alla ställen! :O

Och vad väntade inte på sängen när jag steg in i rummet om inte ett paket med en signerad Arkeology skiva! :D ♥

Om jag inte berättat det innan så var Lisa på skivsigneringen av The Arks senaste skiva och köpte till mig, Linnea och Ida. Och idag anlände min som sagt på posten! Det är Jepson som skrivit "Till Elise", bara det liksom :)

Sedan så chattade jag med Louise inatt, hon har anlänt till Madrid från 2 månader på Kuba. När hon ordnat med spanskt nummer idag så ringde hon mig och vi pratade hela min rast. Kändes rätt konstigt att prata efter att inte ha gjort det alls på så länge, när man i vanliga fall träffas flera gånger i veckan. Nu kändes det helt fantastiskt att bara vara i samma land :P Efter några dagar i Madrid kommer hon hit och om ett par veckor är även Mie här :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Jenny

Svar: Men åh, eller hur! Helt underbar är den!:D

2011-03-09 @ 22:47:24
URL: http://jennipop.blogg.se/
Postat av: Linda - Once upon a time in BCN

SV: Det är ett ställe som ligger precis i sydligaste delen av El Born, på Passeig de Colom :) Isf ska jag testa något annat nästa gång jag e där ;D

2011-03-09 @ 23:45:56
URL: http://lindaspeaking.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0