Uppdatering

Igår blev jag på lite designhumör här på bloggen. Det är farligt när man väl börjat, tro mig.
Hur som,

*fick i alla fall (äntligen!) till en ordentlig header (d.v.s. bilden överst på sidan) efter månader av huvudbry.
*Jag har även fixat så det blir riktiga smileysar :) i inlägg och kommentarer.
*fixade en liten introduktionstext i menyn
*ny bloglovin-logga och om ni vill kan ni nu lyssna på The Arks nya singel, direkt här på bloggen (klicka bara på den röda play-knappen)

I övrigt så satt jag igår och planerade första kvällen i Barcelona lite mer. Kollade upp hur bussarna går från flygplatsen och frågade Karlotta (min spanska vän, boendes i Barcelona, tjejen bredvid mig på en av bilderna i headern) om hon kunde möta mig vid Plaza Catalunya och följa mig till lägenheten - det kunde hon och det känns skönt :)

Men nu skall jag ta hand om ytterligare lite tvätt och försöka få någon slags ordning i packröran.

//Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Tidda

Vad fint det blev med bloggen :D

Och som svar på alla dina fina söta kommentarer på bloggen: du är så jävla bra och jag saknar dig när du inte är vid min sida irl. Love you! <3

2011-01-12 @ 21:48:52
URL: http://tiddabus.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0