Varning för galen svensk rödtott på 8 hjul


Ja, ni ser rätt! Jag har köpt ett par rullskridskor
Här är det faktiskt ganska vanligt med folk som skejtar omkring med skateboards, inlines och sparkcyklar - stora som små. Rullskridskor är kanske inte det vanligaste, men de var billigare, snyggare och stadigare. Även om det ändå var en del Bambi på hal is när jag åkte hem på dem (och ja, jag blev totalt utstirrad men vafan - I don't want respect, I much rather have fun!:D).

Jag är fast besluten att lära mig det här. Och klara av att faktiskt åka neråt också (det var uppförsbacke hela vägen hem). Det blir ett litet projekt, om någar månader gör jag väll gatorna osäkra med mina vrålåk! ;)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Tidda

Otroligt fina! :D Lycka till nu <3

2011-02-07 @ 15:31:39
URL: http://tiddabus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är helt underbar gumman!! Så klart du kommer att lära dig åka med dom :).Jättefina och väldigt Elisiga!! Kram Mamma

2011-02-09 @ 20:32:54

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0