Tekniskt missöde

Igar rakade jag ut för ett santdar tekniskt missöde som ingen vill uppleva - virus! :(
Satt hela kvällen och en del av morgonen med datorn medan den scanades igenom och satte filer i karantän.
Nu fungerar allt utmärkt - förutom internet! Sa fort jag öppnar internet kommer det upp att jag far nya virus och jag vet inte vad jag skall göra. Har stängt av hela internet sa länge sa far vi se om det löser sig.
Jag har internet pa skolan varje vardag och pa helgerna kan jag lana familjens/de andra studenternas datorer, sa jag vet inte om jag orkar bry mig om det sa mycket.

Jag kan ju se M*A*S*H i alla fall ;)

Igar var jag i alla fall en sväng nere pa Maremagnum för lite sma-shopping, sedan gick jag hem, pratade med Linnea och Ida pa Skype och sen kom missödet. Blev sa trött av alltihop att jag la mig tidigt (före tolv! :O )

Idag fixade jag med datorn en stund och slutförde scaningen av den. Sen satt jag vid mitt fönster/franska balkong, solade fötterna och pluggade. Tog sedan en kort sväng med skrillorna ner till parken och at medhavd lunch. Sedan har det vart skola och nu har jag statt en stund i skolan med datorn och svarat pa mail etc.

Imorn blir det nog en sväng pa stranden med skrillorna och efter skolan - Happy Miércoles saklart!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Ellie

Åh, virus suger :( hoppas det löser sig!

2011-04-13 @ 10:33:41
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0