Espero que tengas el mejor momento de tu vida

Idag var första dagen med morgon/förmiddagslektioner och det gick bra. Det kommer väll ta ett tag att vänja sig vid att gå upp "tidigt" och vända om dygnet och rutinerna och så, men det skall allt lösa sig. Än så länge är jag nöjd med lärarna och mina nya klasskamrater :)

Efter skolan gjorde jag inte så mycket, var mest trött. Tittade på M*A*S*H, åt lunch och pluggade sedan en bra stund. För att inte säcka ihop totalt av trötthet tog jag mig ut en stund mot kvällen, gick bort till skivaffären längre bort på Consell de cent och fann senaste Green Day skivan där som jag såklart var tvungen att köpa! :D

Hemma igen lagade jag middag och satte mig och tittade på live DVD:n och hjälp vad bra det var!! Jag flyttades rakt tillbaka till Ullevi förra året och försökte intala mig själv att jag faktiskt var där då, men det är svårt att fatta. En sådan makalös upplevelse det var!♥

Nu sitter jag här med havremjölk, musiken från nya skivan i högtalarna och trevliga facebook konversationer :)
Men snart skall jag nog krypa ner i bädden och se några avsnitt M*A*S*H innan sömnen kallar.
Om ni tycker jag ser mycket M*A*S*H så kan jag meddela att jag "bara" är inne på andra omgången sen jag kom hit nu, och då har jag ändå hoppat över säsongerna 1 & 2 för de har jag redan sett så många gånger ;)

Buenas noches! :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: rick

Jag ser om HIMYM nu när jag sett scrubs igen :-P. Men sen får jag vänta :-P

2011-04-20 @ 08:11:30

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0