Domingo

Har vart en väldigt lugn dag. Efter svensktopp, naturligtvis (där Ark tyvärr tappade ytterligare 2 placeringar och nu bara ligger 7a :( ) och frukost var det, naturligtvis springrunda. Riktigt varmt och jobbigt!

Väl hemma satte jag igång projekt färga håret; sköljde håret, blandade henna, plastade golvet, tog på mig gummihandskar, la i hennan och satt sedan med den i 2 timmar innan det sköljdes ut och tvättades. Det blev bra, med tanke på att det bara är andra gången jag gör det själv :P
Under tiden färgen verkade åt jag lunch, tittade på Ola Svensson Superstar (filmen om Ola Salo, för er som inte vet) och njöt i solen innanför min franska balkong. Hade inte vart helt fel med en riktig balkong måste jag säga...

När allt va klart gick jag till OpenCor och handlade lite smått och gott, sedan fick jag för mig att ta en promenad, så då gjorde jag det. Bara en kort sväng upp och längs diagonal bort till Sant Joan och nästan ner till Triumfbågen. Satte mig i en liten "park" och åt digestive och njöt av dagens sista skälvande solstrålar innan jag begav mig hemåt.

Nu sitter jag och har precis ätit middag, ikväll skall jag se Dirt Dancing, men först prata med Hanna Sarah och skriva brev (finally!) till Carro :)

Adeo!

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0