AfterMash

För er som har följt bloggen och som känner mig så är det ju ingen nyhet att jag är ett stort fan av TV-serien M*A*S*H och allt som hör den till. Efter seriens avslut (efter 11 säsonger - 11 år, och ett sista avsnitt som sågs av 106 miljoner amerikaner, vilket än idag är rekord för ett TV-serie avsnitt) gjordes några spin off serier, den mest kända vid namn AfterMash, där man får följa Potter, Klinger och Father Mulcahy som återförenas efter kriget på ett militärsjukhus i Hannibal, Missouri (Potters hemstad).  
Nu i eftermiddag har jag suttit och tittat på de tre avsnitt som finns på YouTube, inte direkt den bästa kvalitén och ingen text, men men :) Här är de i alla fall:


Dessvärre lades serien ner halvvägs in i andra säsongen, eftersom de ändrade sändningstiden och det därmed krockade med en väldigt populär serie på en annan kanal. Men egentligen, går det att följa upp en succé som M*A*S*H?

Föresten så har jag de senaste dagarna suttit och knåpat på en väska, vet inte varför jag fick för mig att sy den egentligen, men fin blir den och bilder kommer så fort den är klar. Bara dragkedjan kvar nu :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0