Martes

Har haft en såndär mysig bra dag. Efter jag ätit frukost, gjort läxan och lyssnat igenom första halvan av gårdagens Musikguiden i P3 med Ola och Lasse från The Ark så begav oss jag och Margaret mot Maoz för falafellunch.
Åh, himmelriket! Jag sa det på vägen ner, att skulle man dö sen skulle man åtminstone dö lycklig efter en lunch på Maoz. SÅ enormt god är falafeln! :D
Mätta och glada begav vi oss hem en sväng innan skolan.

Skolan gick bra som vanligt, det är faktiskt kul att alla går i skolan samtidigt för en gångs skull, man träffar nya människor att hänga med på rasten o.s.v. Helt plötsligt så hade jag planer för tisdags-, onsdags- och torsdagskvällen :P

Efter skolan mötte jag upp Maria från Tyskland, Dom från England och Margaret och tillsammans gick vi och åt tapas ute på Passeig de Gracia. Sedan satt vi jättelänge och pratade om allt och inget, allt mellan väder, jul o sömn. Mycket trevligt :)

Imorgon blir det Shoko, där några fransyskor på skolan fått gästlista på VIP avdelningen, och på torsdag blir det middag på Sotavento och party på Opium med Johanna & co. 

Och nu, sitter jag och lyssnar på Sylle i Musikguiden från idag. Mamma, du skulle vart stolt över honom, för han spelade just T-Rex! ;) 

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Joies

åh tack elise! :D

hur mår du? hur har du det?

2011-03-02 @ 14:35:21
URL: http://joymoments.blogg.se/
Postat av: Tidda

Ett paket med tio stycken diktantologier har nu nått hem till mig, och snart är en av dem på väg till dig! ♥ btw, har du någon aning om hur många frimärken man behöver för att nå fram till Spanien härifrån?

2011-03-02 @ 20:43:47

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0