Miércoles y jueves

Oj, vad jag vart tyst på sistone! :O

Aja, hej, jag lever :) 

I onsdags var jag på Shoko tillsammans med folk från skolan. Det var maskerad-tema och man kunde få ansiktsmasker målade i ansiktet, vilket bl.a. jag fick (bild kommer) :)

Igår var jag på Sotavento på gratis mingelmiddag med några människor från i onsdags plus flera svenskar. Först gick jag, Emanuel och Tomas och förfestade hemma hos Johanna & co innan vi alla drog till Sotavento, som också ligger nere vid stranden, precis bredvid Shoko. 
Men under kvällen hängde jag mest med Maria och fransyskorna. Det var Marias sista partykväll i Barca eftersom hon åker hem tidigt på lördag morgon :(

Men men. Ikväll blir det avskeds-tapas med henne och fina människor från skolan :)

Föresten så kan jag snart resa jorden runt med gratis boende. Jag har blivit erbjuden att besöka Japan, Korea, Paris och München t.ex. :P :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: sandra

svar: ahh, malmö <3 men de hade inga skittles idag, köpte nån mike and ike berry blast, typ som bönor :)))

2011-03-04 @ 14:52:16
URL: http://chavezz.blogg.se/
Postat av: Sandra

... kommer bli sååå avundsjuk ifall du åker till japan, hahahaha (a)

2011-03-05 @ 02:00:04
URL: http://chavezz.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0