Me odio decir adios

Kom just hem från George Payne, efter ännu en karaoke kväll, avslutningskvällen med Louise och Mie. Det kommer bli tomt nu! Men har också en del att ta tag i dennna veckan, så förhoppningsvis blir jag så upptagen att det känns ok ändå.

Nu kan jag dessutom klocka av halvtid av min Barcelona vistelse! ;)
Om 4 veckor är Albin här
och imorn om 10 veckor åker jag hem med mamma och pappa. 
Dessutom har jag lite annat på g i planeringen, men mer om det när det är klart.

Imorn kommer bildbomb från veckan som gått :)

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: louise

och du skall gora en lordagslista over louises vistelse

2011-03-28 @ 23:37:02
URL: http://jagreseralltsafinnsjag.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0