Llovía en lunes y martes también

Eter en söndag med toppenfint väder, 16 grader och sol, så återkom regnet snabbt till oss. Igår växlade det mellan spöregn och duggregn. Imorse vaknade jag av en rejäl åsksmäll, tittade ut genom fönstret och såg regnet ligga som spön i backen, hagel studsa mot fönstret och en och annan blixt blinka till i fjärran. Nu har det dock lugnat ner sig och det "spöregnar bara litegrann". Vad sjutton, jag bor i Spanien. här skall det inte regna! :(

I alla fall. Igår så tänkte jag först gå på Nasty Mondays, men kom på att jag inte var på så humör så istället ringde jag upp Louise och rullade hem till henne. Vi tog en promenad längs Diagonal och slog oss senare ner på bar Berlin strax bredvid hennes hostel. Trevligt värre!
Ikväll hittar vi nog på nånting också, vet inte vad än, och imorn förmiddag blir det nog en runda i Raval om vädret tillåter.

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0