Bomba de fotos & senaste uppdateringen

Hej hopp! Här kommer ett gäng bilder från förra veckan;

Limmerick & Shoko 2/3 (foton av Julie):


(från vänster) Limmerick: 1. Gwladys (Shakiras lägenhetskompis), Shakira, Julie, jag & Pauline, 2. Jimmy, Titiine & Tomas, 3. Shakira, 4. Gwladys, Shakira, Julie & jag, 5. Emanuel, Jimmy & Tomas, Tunnelbanan: 6. Gwladys & Pauline, Shoko: 7. Så i karnevalstider så kunde man få ansiktsmålningar, vilket flera av oss tog, här blir Titiine målad, 8. Gwladys ansiktsmålning, 9. Gwladys, Julie, Titiine, jag, Shakira & Jimmy, 10. Gwladys & Pauline, 11. Shakira & Julie, 12. Jag & Titiine, 13. Gwladys, jag, Shakira & Titiine, 14. Shakira, Julie, Pauline & Gwladys



Karnevalståget 5/3 (foton av Matilda):


1. Får, 2, 3 & 4. Dansare i paraden, 5. Hela familjen Toy Story ^^



Igår kom Louise hit och jag var och mötte upp henne på busstationen :) Kändes lite småkonstigt att träffas efter så lång tid, men också väldigt roligt såklart! 
På kvällen var vi med Emanuel, Margaret, Bill, Dom och annat folk från skolan på en skogs-fantasi-bar (mer beskrivning kommer senare i ett Barcelona tips). De stängde dock redan 1.30 så de andra drog vidare mot shots baren och sedan City Hall, men jag och Louise tog en sväng förbi Nevermind (som jag hittade till själv = stolt!) innan vi tog taxi hem.

Idag så sov jag länge, sedan lyssnade jag på svensktoppen och fick höra Breaking up with god med The Ark gå in direkt på tredje platsen :) Efter det den obligatoriska springrundan, i en idag varm och mycket folkfylld park. 
Det är alltid lika intressant med de där springrundorna, det finns så många olika människor i Ciutadella parken. Unga par, gamla par, familjer, små barn på cyklar & sparkcyklar, akrobater, gatumusikanter, uteliggare, andra motionärer, folk som åker rikshaw... 
Eftermiddagen/kvällen spenderades med Louise och en promenad på stranden i solnedgången, lika vackert som alltid! :)

Godnatt!
Kramar,
Elise

Åsikter o tankar

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0