Promenad

Som vanligt så startades lördagen med att lösa melodikrysset tillsammans med mor o far på Skype. Det gick bra, vi löste allt :)

Sedan blev det ännu mer radio hela förmiddagen, med Skid VM, Musikguiden i P3 (där Ark vunnit låtduellen och nu ställdes inför en ny) och P3Star (som innehöll en lång intervju med...behöver jag säga det? The Ark). Nöjd och glad, men något rastlös bestämde jag mig för att ta en promenad och eftersom jag inte fick någon med mig så gick jag själv, och det kan vara trevligt det med. Var på lite upptäcksfärd nere i Barrio Gotig och El Born, jättemysigt! :)

(från vänster) 1. Fint hus nära Bruc (min gata), 2. Hus, 3. Hittade en liten allé och skymtade ett väldigt fint hus..., 4 och 5. ...som visade sig vara Palau de música, alltså "musikpalatset", 6. Vad säger du Albin? Hit måste vi väll gå?! Ett skidcafé :) , 7. Gata i Barrio Gótic, 8 och 9. Katedralen, 10. Kukuxumusu affären i El Born.

På kvällen gick jag med Matilda, Olga & Eirin till George Payne där vi var hela natten tills de stängde.

Idag har jag bara varit väldigt trött och legat hemma och tittat och lyssnat ikapp på Ark i Melodifestivalen och Svensktoppen. Den traditionella springrundan får bli av imorgon istället.

Skall strax lägga ut en försenad lördagslista, håll till godo :)

Kramar,
Elise


Åsikter o tankar
Postat av: Albin

Ursäkta min sena kommentar. Men dit skall vi absolut gå. Sedan om vi har tur så spelar Barca samma kväll som jag kommer ner. Och då kanske vi kan gå och kolla. Du fixar biljetter va ;)

2011-03-07 @ 21:23:54

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0