Nasty Mondays


Inatt var jag som sagt på Nasty Mondays på Apolo, samma ställe som Crappy Tuesdays. Det var ungefär samma sak, lika bra, men mer folk eftersom detta är "the real del", alltså originalklubben och klubbar som Crappy Tuesdays bara är spin-offs. Det är samma gäng som ligger bakom.

Vi blev ett rejält gäng som gick dit; förutom jag, Matilda, Olga och Eirin, så var det ett helt gäng från samma barskola som Olga och Eirin. Och det är bra att ha kontakter på barskolan, det gör att man går in gratis och slipper stå i den extremistiskt (och ja, då menar ja rejält extermistiskt!) långa kön utanför Apolo. Barskolan har gästlista och där glider vi med.

Det blev en bra natt, men runt 3 blev jag trött och jag Olga haffade varsin taxi och åkte hem.

Nu skall jag strax äta frukost och göra läxan innan skolan.

Kramar,
Elise

Åsikter o tankar
Postat av: Hanna

Sv: Aååh Tack! De där orden värmde =)

2011-02-01 @ 16:36:42
URL: http://kestrels.blogg.se/

Din åsikt om inlägget här, tack ♥:

Du heter?:
VIP?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0